Prekių grąžinimo taisyklės

Prekių grąžinimo taisyklės

Parduotuvėje www.duliuksa.lt įsigytos prekės keičiamos bei grąžinamos laikantis šių reikalavimų:

1. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ . Šiuo atveju visas išlaidas, kurios susiję su prekių keitimu ar grąžinimu apmokame mes.
2. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo“ taisyklėmis. Šiuo atveju visas išlaidas, kurios susiję su prekių grąžinimu apmoka pirkėjas.
3. Garantija netaikoma prekėms, kurios sugadintos dėl netinkamo naudojimo, taip pat prekėms, sugadintoms siuntimo metu dėl netinkamo tarnybų darbo.
4. Grąžinti galima tik el. parduotuvėje užsakytas prekes. Individualūs užsakymai atgal nepriimami.
5. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
6. Prekių grąžinimo tvarka:
Pirkėjas informuoja ir aprašo situaciją el. paštu duliuksa@duliuksa.lt Pranešime turi būti nurodyta prekės įsigijimo dokumento informacija (užsakymo kodas, sąskaitos serija ir numeris ir pan.); norimų grąžinti prekių sąrašas ir gražinimo priežastis.
Grąžinant prekes būtinai:
Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
Nesugadinta Pirkėjo;
Nepraradusi prekinės išvaizdos (šis punktas netaikomas, jei grąžinama pažeista prekė);
Nepakeistos komplektacijos (kokia ir gauta iš Pardavėjo)
Būtina pateikti įsigijimo dokumentą.
 Jei prekės grąžinimo priežastis yra netinkama jos kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, atitinkamai sumažinti prekės kainą arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
7. Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats prieš tai susisiekus tinklapyje pateiktais kontaktais ir suderinęs susitikimo laiką arba atsiųsti prekes naudodamas pardavėjo pasirinkto kurjerio paslaugomis.
8. Į pateiktą pretenziją Pirkėjui atsakoma per 7 darbo dienas nuo jos gavimo dienos.

Domina produktas?

Užpildykite pateikiamą kontaktų formą ir mes su Jumis susisieksime!

Arba susisiekite žemiau pateikiamais kontaktais